Предварително искаме да благодарим на всички наши бъдещи и/или настоящи клиенти, че ще прочетат и ще се запознаят с условията за приемане на „РЕКЛАМАЦИЯ“, които са установени от страна на електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД.


Всеки наш бъдещ и/или настоящ клиент, закупил стока/стоки от електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, може да упражни правото си на рекламация, но само и единствено при спазването на определени условия, определени от фирма Мобифон БГ ЕООД, които са изложени по-долу в съответни точки.

1. ГРЕШНА СТОКА

При получаването на стока/стоки в офис на куриерска фирма Еконт Експрес, с която електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, осъществява доставките на своите бъдещи и/или настоящи клиенти или при доставка на адрес на своите бъдещи и/или настоящи клиенти от служител на куриерска фирма Еконт Експрес, клиента установи само и единствено след опцията „Преглед и тест“, която е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА и ОСНОВНА част от всяка една пратка на електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, че му е доставена ГРЕШНА СТОКА/СТОКИ, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО и МОМЕНТАЛНО в присъствието на куриер на куриерска фирма Еконт Експрес, трябва да се свърже и да уведоми служител на електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, че има проблем по време на предаването на неговата пратката. Ако това НЕ БЪДЕ СПАЗЕНО от страна на нашите бъдещи и/или настоящи клиенти, електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, няма да приеме и/или да уважи претенции от страна на клиентите си. Именно затова Ви съветваме на момента да потърсите съдействие от служител на електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, а ако не успеете да се свържете с такъв, ще Ви посъветваме да НЕ ПРИЕМАТЕ пратката, докато не установите връзка със служител на фирмата и казусът Ви не бъде разгледан, коментиран и разрешен, така че и двете страни да бъдат доволни.

Ако нашите бъдещи и/или настоящи клиенти не съобщят за проблем, по време на приемането на своите пратки, при посочените по-горе условия, електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, НЯМА ДА УВАЖИ и ДА ПРИЕМЕ рекламации от тяхна страна!

2. ПОВРЕДЕНА/РАЗОПАКОВАНА/СЧУПЕНА СТОКА

При получаването на стока/стоки в офис на куриерска фирма Еконт Експрес, с която електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, осъществява доставките на своите бъдещи и/или настоящи клиенти или при доставка на адрес на своите бъдещи и/или настоящи клиенти от служител на куриерска фирма Еконт Експрес, клиента установи само и единствено след опцията „Преглед и тест“, която е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА и ОСНОВНА част от всяка една пратка на електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, че му е доставена ПОВРЕДЕНА/РАЗОПАКОВАНА/СЧУПЕНА СТОКА/СТОКИ, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО и МОМЕНТАЛНО в присъствието на куриер на куриерска фирма Еконт Експрес, трябва да се свърже и да уведоми служител на електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, че има проблем по време на предаването на неговата пратката. Ако това НЕ БЪДЕ СПАЗЕНО от страна на нашите бъдещи и/или настоящи клиенти, електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, няма да приеме и/или да уважи претенции от страна на клиентите си. Именно затова Ви съветваме на момента да потърсите съдействие от служител на електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, а ако не успеете да се свържете с такъв, ще Ви посъветваме да НЕ ПРИЕМАТЕ пратката, докато не установите връзка със служител на фирмата и казусът Ви не бъде разгледан, коментиран и разрешен, така че и двете страни да бъдат доволни.

Ако нашите бъдещи и/или настоящи клиенти не съобщят за проблем, по време на приемането на своите пратки, при посочените по-горе условия, електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, НЯМА ДА УВАЖИ и ДА ПРИЕМЕ рекламации от тяхна страна!

3. СЧУПЕН/ПОВРЕДЕН/НЕСЪОТВЕТСТВАЩ/ЛИПСВАЩ АКСЕСОАР

При получаването на стока/стоки в офис на куриерска фирма Еконт Експрес, с която електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, осъществява доставките на своите бъдещи и/или настоящи клиенти или при доставка на адрес на своите бъдещи и/или настоящи клиенти от служител на куриерска фирма Еконт Експрес, клиента установи само и единствено след опцията „Преглед и тест“, която е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА и ОСНОВНА част от всяка една пратка на електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, че му е доставен СЧУПЕН/ПОВРЕДЕН/НЕСЪОТВЕТСТВАЩ/ЛИПСВАЩ АКСЕСОАР/АКСЕСОАРИ, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО и МОМЕНТАЛНО в присъствието на куриер на куриерска фирма Еконт Експрес, трябва да се свърже и да уведоми служител на електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, че има проблем по време на предаването на неговата пратката. Ако това НЕ БЪДЕ СПАЗЕНО от страна на нашите бъдещи и/или настоящи клиенти, електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, няма да приеме и/или да уважи претенции от страна на клиентите си. Именно затова Ви съветваме на момента да потърсите съдействие от служител на електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, а ако не успеете да се свържете с такъв, ще Ви посъветваме да НЕ ПРИЕМАТЕ пратката, докато не установите връзка със служител на фирмата и казусът Ви не бъде разгледан, коментиран и разрешен, така че и двете страни да бъдат доволни.

Ако нашите бъдещи и/или настоящи клиенти не съобщят за проблем, по време на приемането на своите пратки, при посочените по-горе условия, електронен магазин Mobifon.bg, който е собственост на фирма Мобифон БГ ЕООД, НЯМА ДА УВАЖИ и ДА ПРИЕМЕ рекламация от тяхна страна!


Очакваме Ви!
Приятно пазаруване!