ПРЕГЛЕД И ТЕСТ ПРЕДИ ПЛАЩАНЕ

На всеки ПОЛЗВАТЕЛ предоставяме право на „Преглед и тест“ за всяка пратка, като задължително това трябва да се случи в присъствието на служител на куриерската фирма, чрез която се осъществява доставката.

Моля, винаги се възползвайте от своето право за преглед и тест на място до 15 минути, още преди плащането! Ако на своя отговорност приемете пратка с нарушена опаковка, моля изискайте констативен протокол от куриера и се свържете незабавно с нас за съдействие!

Внимание! Ако не бъде изготвен протокол за щети/констативен протокол в присъствието на куриера при получаването на пратката, се губи възможността за подаване на оплакване за установени щети при доставката.

Рекламации се установяват само и единствено в момента на предаването на пратката, в присъствието на служител на куриерската фирма, чрез която се осъществява доставка, към ПОЛЗВАТЕЛ или упълномощено лице от него, който е заявил и очаква продукт от електронен магазин МОБИФОН.

При получаване на пратката, уверете се, че пакета няма щети причинени от транспортирането. 
Вие имате право да отворите опаковката и да проверите продукта в присъствие на куриера, преди да платите за доставката!

Ако при получаване на стоката тя е с нарушена или разкъсана опаковка, поради неправилно транспортиране, или има липси, моля изискайте от куриера протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й.

В случай, че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията за физическа/механична повреда, причинена от лошо транспортиране, може да се счете за недействителна и няма да бъде уважена.

В случай на видима повреда, моля откажете да приемете стоката и незабавно се свържете с нас!

Проверете пратката при получаване, още в присъствието на куриера и се уверете, че получавате това, което сте поръчали в цялостен, неповреден вид. Вие имате право да отворите опаковката и да проверите продукта в присъствие на куриера,  преди да платите за доставката! В случай на видима повреда, моля откажете да приемете стоката и незабавно се свържете с нас! При приемане на повредена пратка от купувача без забележки, всички претенции поради загуба или механично повреждане губят валидност. Ако не бъде изготвен протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на пакета, се губи възможността за подаване на оплакване за установени щети при доставката!

Рекламации след това няма да бъдат приемани и уважавани, затова най-учтиво молим всички ПОЛЗВАТЕЛИ да проверяват щателно и внимателно всяка една пратка, която получават от електронен магазина МОБИФОН и ако открият и/или забележат нередност, веднага да сигнализират на електронен магазин МОБИФОН, за да може да се вземе адекватно решение, преди да е настъпило плащането на пратката!

Окомплектовката и бройката на стоката/стоките се проверява при получаване от страна на ПОЛЗВАТЕЛЯ.